Mhrbnasel 15+2 günlük olduk anı 2. Gebeliğim ilkinde hiç böyle değildim bir tane kızım var çok rahat geçirmiştim ama şimdi hep bi yorgunluk halsizlik hiçbişi yapmama isteği sanki ne yesem dokunuyor 🥺
Deletedmom727271 Benimde öyle ilk hamileliğim çok rahat geçti ama şimdi çocukla hem zor oluyor hem de hamilelik zor geçiyor
fatmayildiz Benim de bir kızım var kızım da çok güzeldi hamileliğim hiç anlamadım nasıl geçti şimdi 2. Hamileliğim çok zor geçiyor koku hassasiyeti mide bulantısı yorgunluk hiç bir şey yememe isteği 🥺🥺🥺