Selam kızlar. Hem devlete hem özele gidip bebeğinin kilosunda farklı çıkanlar var mı? Yani şöyle söyleyeyim özel hastaneye giden arkadaşımın ultrasonda 3500 diyip 2900 doğdu bebeği. Ben devlete gidiyorum ölçümü gerçek mi değil mi arada çok fark olur mu doğumla bilmiyorum. O nedenle özel ve devlete aynı anda gidip kiloları farklı çıkanlar ve hangisi daha yüksek çıkıyor bilgi verir misiniz?