kızlar dün ikili tarama testi yaptırdım bana 2 hafta sonra sonucu çıkıcak dendi ama şimdi baktım e nabizda bir değer cıkmış internetten ortalama değerlere baktım benimki çok altında kafamı allak bullak etti devlete gidiyorum doktora kaç kez aradım bakmıyorlar telefona hastahane de bana çok uzak hemen gidemem lütfen anlayanlar birşey söylesin . sonuçlar şu sekilde serbest beta hcg 2 li (12.3) , ppap-a 2 li (0.860)