Kızlar sizde de oluyor mu bebeğim kasılıyor gibi bende onu gerginlik gibi hissediyorum karnımda bazen de bir yere doğru karnım yükseliyor sol taraf daha cok toplanıyor sanırım yada poposu falan kafası aşağıdaymıs cunku önemli birşeymidir doktoruma gidince sorucam. Sizin bilginiz varmı ?