badeninannesiii Swmbrk YouTube’dan da bu konuda bir çok doktorun önerisini izleyebilirsiniz. Ben de doğumdan 2 ay önce boyayacağım .
minik22 Swmbrk doktorum çok lazımsa boyat dedi kuaförüm asla boyamam doğumdan sonra gel dedi 15 yıllık falan gittiğim kuaför
badeninannesiii Swmbrk Doktorlar 10. haftadan sonra boyayabilirsiniz diyor. Ben çok araştırdım. Bir sıkıntı olmaz.