Novaa aynı durumları yaşadım ben de yazın.. şuan 21+4 haftalık olduk. hiç kolay olmuyor, ilk 3 ay 2 haftada 1, bazen 10 günde 1 doktordaydık. Başka türlü rahat etmedi içim. Kanama alanı oluştu 2 ay yattım neredeyse. 10. Haftada fetal dna yaptırdık, sonucu 15 gün sonra çıktı, o temiz gelince biraz daha rahatladım. Şimdi hareketler başladı çok şükür ilk günkü stresim kalmadı. Çalışıyor musunuz bilmiyorum ama birşeylerle meşgul olursanız daha rahat geçiyor o dönemler. Yiyecek ekmeği varsa gelecektir ♥️