Mervkfs benim doktorum o konuda içimi çok rahatlattı şimdi bakılması bişey ifade etmez kapıdan hangi boyutta bişey geçeceğini tam bilmediğin sürece kapının boyutunun bir önemi yok dedi ☺️ Bende 37. Haftadayım ve çok geriliyordum düşündükçe bile ama birde kolay bir doğum olabilmesi içi rahat olman lazım eğer şimdiden alttan muayene yapılırsa gergin olacaksın hiç gerek o an gelince bakarız çok da kurcalamamak lazım dedi için rahatladı ☺️