Btl44 hayır hiç yoktu. Sanırım kasık ağrısı biraz daha riskli olduğunu gösteriyormuş. Ama doktorunuz her şey yolunda derse korkmayın. Ben bu süreçte 1 ay kadar hiç iş yapmadım. Yemek dahil. Sadece uzandım ve oturdum. Bu şekilde iğneleri de olarak atlattım süreci.