Fadile1 23+ 1 günlük hamileyim 4 günden belli bebek hareketlerini çok net hissetmiyorum bu haftalarda böyle olan anne adayları varmı ??
sevo_asc Fadile1 21+2 bende bugün çok az hissettim yarında detaylı ultrasonumuz var çok panik yapıyorum
Serapcemre Aslında çok küçük ama hiç mi hissetmıyorsunuz ben de 21haftalıgım hıssetmıyorm cnku plesanta öndeymiş istersen cıkolata ye uzan ve konuş
Fadile1 Serapcemre çok rahat hissediyordum hareketlerini pazartesi günü detaylı ultrason dan sonra hareketleri durudu sanki bide şehir dışından misafirlerim var çok ayakta ve hareket halindeyim ondan herhalde diyorum ama
Meri3220 Fadile1 sürekli hareket halinde olunca hareketleri yavaşlıyor normal o haftalarda 28-29dan sonra düzene giriyormuş canım
Serapcemre Fadile1 canm sen bilirsin endişeleniyorsan sabah sağlık ocagına git kalp atısına baktır ama yorgunluktan oluyor ben de yorulunca atmazdu ama arada bir vuruyorsa endişellenme hiç vurmadıysa bit git derim
Fadile1 ipekveatlas yaş bende kaç günden belli kendimi strese giriyordum bide ilk bebeyimi kayıp ettigum için teşekkür ederim
Fadile1 sevo_asc insan endişe ediyor içini ferah tut Yarın görünce çok farklı olur inşallah yüzünü gösterirse bizimkisi inatçı çıktı göstermedi ☺️ Allah herkese hayırlısı ile kucaklagimiza almayı nasip etsin