Kızlar hastaneden geliyorum şimdi 37+2 günlük hamileyim doktor karın çevresini 40 haftalık ölçtü şeker testi yaptırdın mi dedi hicbi testi yaptırmadım dedim 31 haftalıkken de büyük demişti karnı için ama aynı hastanede başka bir doktora gittiğimde o ben normal ölçtüm haftasıyla uyumlu dedi 58 kiloyum 50 kiloyla hamile kaldım bebeğin kilosunu 3975 ölçtü bu hafta doğurursan normal olur biraz daha alırsa zor olur senin için dedi haftaya tekrar çağırdı kilosuna takıldım ya nasıl dogurcam ikinci doğumum olcak Allah izin verirse