Busra2013 inşallah uzunca hikayemi yazmak istiyorum, sabahtan(saat 5 6 gibi) sancılar başladı, saat 17 gibi doktora gittik 7 8 cm açılma olmuş doğuruyormuşum meğer, özele gidiyordum,doktor çatı muayenesi yaptı, dar dedi büyük hastaneye gidin ben tekim doğumu yaptıramam dedi (günlerden cumartesi nöbetçi doktor 1 taneymiş), 15dknız var hemen yetişin dedi, Ümraniye devlet en yakındı hemen oraya gittik, açılma 9 cm olmuştu hemen doğumhaneye alındım, sonra saat 19da doğdu, aslında sancılar varken evdeydim hastaneye geç gittiğim için 2 saat, yaklaşık doğum 10 12 saat sürüyor zaten, sancılar başlıyor düzene giriyor sıklaşıyor, son bir kaç saat kala kasılma hissi geliyor bacaklarınızı titriyor kasılıyor, suni sancı almadım, 40+5te doğurdum, tavsiye etmiyorum suni sancı, sabırla beklemek gerek, vücudunuz ve bebek doğum zamanını kendi belirlesin, siz stressiz ve rahat olun, sakin nefes almak çok önemli, doğru nefes almanın bu kadar etkili olduğuna asla inanmayan biri olarak derin nefes aldığımda doğum anında beni çok rahatlattı, yüksek sesle bağırmamak gerekiyor vücudu yoruyor, inşallah kısa zamanda hikayemi yazacağım, okursunuz, 5 şubatta doğurdum, bu arada doğumhanede doğdu doğacak beklerken nstye bağlıyım bebeğimin kalp hızında 140 100 50 diye 3 sn içinde ani düşüş oldu, bu düşüş normalmiş son anda düşebiliyormuş ve hemen doğması gerekiyor o an, bebeğin sağlığı için, hemen doğması için karnımdan bastırdılar, çatı darlığı vardı bir de bende, o yüzden biraz dikişlerim var, ve biraz kan kaybı yaşadım ama bayılmadım, çatı darlığı da olsa normal doğum yapılabiliyormuş,korkmayın yani, okuyan herkese teşekkür ederim en kısa zamanda hikayemi yazacağım inşallah 🥰 3190gr boyu 52cm ve baş çevresi 35cm doğdu kızım