Kızlar affedersiniz gebelikten sonra gaz şikayetlerim başladı ve şu aralar en üst sınırda sürekli afedersiniz gegiriyorum bu neden böyle en nefret ettiğim şeydir benim ama sürekli gün içinde oluyor midemde bir şişlik dünyayı yemişim gibi midem bulantılarımdan dolayında yediğim bişe de yok midem boşken bile dünyayı yemişim gibi hissediyorum ve sürekli gegiyorum böyle yaşayanlar var mı 13+4 gebelik haftam 😢