varbirhayalimiz Merhaba hanımlar. Doktorum folik asit desteği de sağlasın diye gebeliğin başından beri kullanmam için Regenesis Max verdi. Bu takviyeyi kullanıp da idrarı sarı/ fosforlu sarı olan var mı? İçindeki B12 yapmış olabilir diyorum ama çözemedim.
Ceydaa61 varbirhayalimiz ben 2 gebeliğimde de kullandım. Çok faydasının olduğunu düşünüyorum. Ama idrarda sararma farketmemişim hiç
Gul33 varbirhayalimiz iki hamileliğimde de gebeliğin başından itibaren kullandım. Sabahları ilk idrar sarımsı oluyor ama onun yanında magnezyum Demir d3 vs de kullanıyorum. Hangisi yapar bilemem
Annesininbalii varbirhayalimiz muhteşem blr takviye yani kulalanablilyorsak doğumdan sonra da kullanmak istiyorum , idrar da bazen köyü sarı bazen normal içtiğimiz su miktariyla ilintilidir muhtemelen
Elif_ztrk Ceydaa61 gebeligin 9 ayı boyunca mi kullandiniz ben de kullaniyorum bende de baya etkisini gosteriyor su anda 6. ayimdayim uc aydir kullaniyorum daha da kullanmam gerekir mi sonucta bebek ne kadar da olsa annenin vitaminlerini aliyor dogumdan sonra da aliyor tabi emzirirken ben gebeligin sonuna kadar kullanmayi dusunuyorum
varbirhayalimiz Ceydaa61 farklı bir şeyden kaynaklanıyor o halde, sonraki kontrolde doktora söylemem gerekecek 😕
Ceydaa61 Elif_ztrk doktorum ilk 3 ay ve son 3 ay veriyor bana. Şuan kullanmıyorum son trimestere girince başlıycam tekrar
varbirhayalimiz Gul33 benim gün içinde de bu şekilde olabiliyor bazen ondan sordum. Enfeksiyon olabilir mi ki🤔 bir sonraki kontrolde doktora danışayım, cevap için çok teşekkür ederim canım
varbirhayalimiz Annesininbalii hamile olmayanların da kullandığını çok okudum, zengin bir takviye ve yan etki yapmıyor bulantı falan. Benim sorunum takviyeden değil belli ki ya, umarım enfeksiyon değildir 😔
Gul33 varbirhayalimiz rica ederim, sağlık ocağında idrar tahlili anında belli oluyor. İsterseniz orda yaptırabilirsiniz