Grazioso ben de kimyasal gebelik geçirdim değerim iki kat artış göstermedi sonrasında regl gibi kanamam oldu zaten kimyasal gebelikte kürtaja gerek kalmadan vücut kendiliğinde atıyor tabi değerin tekrar sıfırlanmasına bağlı bir durum ölçümleri takip edin inşallah sizin ki kimyasal değildir 🤲🏻