Eyluls_mom Kızlar gebelik zehirlenmesi yaşama ihtimalim var kan sulandırıcıya,tansiyon ilacına ve tansiyon takibine başladım tansiyonum hep 12 ve 13 e yakın bir değer çıkıyor tansiyon kaç olmalı bu değerler yüksek mi
MeyraRana Eyluls_mom 14 üstü olursa sıkıntı canm aynısı bendede vardı çok şükür atlattım ilaçlar düzene soktu kadın doğum mu bakıyor sana perinatoloji mi
Gzm23 Eyluls_mom kaç haftalıksın canım detaylı ultrasonda mı çıktı benlm de 21+3de detaylı ultrason da direnç artışı ve çentik saptandı doktor 6 aydan itibaren coraspirin kullanabilirsin dedi 29 haftalık iken başka bir doktora tekrar gittim ilaç kullanmana gerek yok dedi 31 haftalık iken aynı hastane başka bir doktora tekrar gittim yine devam ediyordu tansiyonum genelde 12/8 direnç artışı ve çentik devam ediyor doktor ilaç vermdi bana 32+3 haftalığım sadece tansiyon takibi yap dedi
Narmina95 Eyluls_mom bende hep 14e 8 cıktı hamilelk boyunca Hiç bir sıkıntı olmadı 14ten yukarısı tehlikeli artk
Gzm23 MeyraRana kaç haftalıksın canım detaylı ultrasonda mı çıktı benlm de 21+3de detaylı ultrason da direnç artışı ve çentik saptandı doktor 6 aydan itibaren coraspirin kullanabilirsin dedi 29 haftalık iken başka bir doktora tekrar gittim ilaç kullanmana gerek yok dedi 31 haftalık iken aynı hastane başka bir doktora tekrar gittim yine devam ediyordu tansiyonum genelde 12/8 direnç artışı ve çentik devam ediyor doktor ilaç vermdi bana 32+3 haftalığım sadece tansiyon takibi yap dedi
Eyluls_mom MeyraRana kadın doğum bakıyor ama detaylı ultrasonda perinatalojiye gittim bebeği besleyen damarlarda darlık olduğu söylendi idrarda protein çıktı o yüzden kan sulandırıcıya başladık ve tansiyon ilacına tansiyonumu hastanede ölçtük 14 çıktı şimdide 12 şerde çıkıyor
Eyluls_mom Gzm23 23 haftalığım evet detaylı ultrasonda çıktı bebeği besleyen damarlarda darlık olduğu söylendi idrarda protein kaçağı çıkınca ecoprin ve alfemete başlattı doktorum tansiyon takibi yapıyorum bide 12 13 civarı çıkıyor limonlu su tüketiyorum ve Allah’a dua ediyorum kötü bişey olmasın diye
MeyraRana Eyluls_mom senin şuan doğuma kadar perinatoloji takipli olman gerekiyor doğumda onların elinin altında gerçekleşmesi lazım kadın doğum hiçbirşekilde müdahale etmiyor ve yapabilceğimiz bişi yok perinatoloji ye git diyor 17.haftamdamı ne su fazlalığı ve tansiyon dan kaynaklı perinatoloji ye yönlendirildim ve doğuma kadar da onlara gidiyorum kontrole zaten sistemde perinat hastası olduğun çıkıyor.
MeyraRana Eyluls_mom ve hastanede de yattım tansiyondan kaynaklı alfamet ve ecopirin 150mg kullanyrm çok şükür düzene girdim ilaçlar sayesinde sadece tek sıkıntım tansiyon yüzünden erken doğuma alıncam.
asliu_ Eyluls_mom merhaba ben de cumartesi detayli ultrasona gireceğim 20. Haftalığım tansiyonum var alfamed 3*1 kullanıyorum idrarda protein simdiye dek çıkmadı tansiyonlarimda 12 13lerde seyrediyor. Detayli ultrasonda bende de darlik cikar mi acaba korkuyorum suanda sizin yazinizi okuyunca aklima geldi simdiye dek kadin dogum doktorum herhangi bir sorun belirtmedi
MeyraRana Eyluls_mom hayır cnm İstanbul Anadolu yakasında devlet hastanesinde perinatoloji yok kartalda var oda doktor izne çıkmış Orda yoktu hani Ümraniye araştırma hastanesine gidiyrm çokta memnunum yani Herşeyini ölçüp biçiyorlar hani bi sorunun olsa çözüm bulmaya çalışıyorlar şiddetli baş ağrısıyla gittim acile akşam düşün yani hastaneye yatırdılar tansiyonun yüksek karaciğer enzimlerin yüksek dediler ben taburcu istememe rağmen bebeğinin iyiliği için bırakamayız dediler kadın doğum a ne zmn gitsem yüksek çıkıyordu tansiyonum ama bişi yapmıyorlardı kendi doktoruna git diyorlardı.
Eyluls_mom MeyraRana ben özel hastaneye gidiyorum şuan acaba o yüzden mi yönlendirmedi beni bi kerede devlete kontrole gidiyim onlar beni yönlendirir o zaman
MeyraRana Eyluls_mom olabilir devlette gitsen kesin yönlendirirler çünkü tansiyon sıkıntılı gebelikte erken doğuma sebebiyet verebiliyor yada gebelik zehirlenmesine o yüzden kadın doğum bu sorumluluğu almıyor. Perinatoloji bölümü olan bi devlete yada araştırmaya git acilden tansiyonum yüksek de onlar seni yönlendirir zaten.
Eyluls_mom asliu_ kendinizi korkutmayın benim en başından beri protein kaçağı sorunum vardı ama böyle şeyler olucağını düşünmedim siz iyi düşünün iyi olsun 🌸
asliu_ Eyluls_mom yaa cok teşekkür ederim insallah siz de saglikla kucağınıza alırsınız 🙏🏼 Allah hepimize sağlıklı bir gebelik süreci versin insallah 🥰🌺
MeyraRana Eyluls_mom iki tane var zaten perinatoloji doktoru Ayşegül özel bide murat muhçu ikisindende memnunum birine bulamazsam diğerine gidiyrm hani asistanlara denk gelirsen sıkıntı onlar biraz uyuz hani.