mihraveannesii rukiye_elgin sanırım evet 39 haftalıgız ve az önce benimde nişanım geldi kanama vs olursa kontrole gel demişti dpktorum ama gidip yatmaktan korkuyorum siz napıcaksınız acaba gittiniz mi evde sancımı bekliyorsunuz
rukiye_elgin OsmanEge_12 yaaa netten baktım nişan gelmesinden 72 saat içinde doğum olur diyor ama bilmiyorum tabi
Rukiyes Kişiden kişiye değişiyo canım benim doktor muanesinden sonra geldi 37 38 haftalıktım ama 40+5 de sancım gelmeyince ilaçla dogurdum kimide cok beklemeden doğuruyor
Busra2013 rukiye_elgin ya ınsallah 2 gunede kendılerı gelır😂ben suan 38+2 dogurasım var anlatamam😂nısan vs hıcbısı yoo tek gelısme bas asagı donmesı 😂kanala bıle gırmemıs
rukiye_elgin Busra2013 bende dün gittim kontrole kanala inmiş demişti belki sizinki de 1 haftay girmiş olur dua edin kendinize ☺️İnşAllah gelir canım heyecanlıyım bekliyorum bakalım bende 🥰
Damla34567 @rukiye_elgin Benim nişanım geldi 20 dakika sonrada suyum geldi ah hatırlamak bile istemiyorum çok zor geçmişti doğumum ,Rabbim sizleri 1 avazda kurtarsın 🥰
rukiye_elgin Damla34567 yaaa aslında beklemek daha zor biliyor musunuz. Bende bekliyorum ams pek tık tok gibi 😂 kaçıncı haftada gelmişti sizin
rukiye_elgin mihraveannesii benim bu sabah hafif kanamam da oldu doktoruma yazdım ama bişey olmaz gelmene gerek yok dedi bekliyorum hala arada bir bel ağrısı oluyor ama çok değil dayanılmayacak kadar .