DogaCanan 31+3 kontrol .. Boy kilonuz neler? Bugün biz 2 kg olduğumuzu öğrendik normal mi? Kilolu bir bebek olmayacak dedi ve bacak boyu 2 hafta önde dedi doktorum. Sizde durumlar ne? Boy ve kilo?
Ozlemdiril DogaCanan ben suan 32 hafta oldum bu ayın 1 inde gitmiştim doktor pazartesi tekrar kontrolum var yazarım canım ayın 1 inde 1200 gramdı ama çokda kafaya takma bence dogunca anne sütüyle yada mamayla zaten tosuncuk oluyorlar ben diyorum kızım 3 kilo dogsun yine yeter bana hani çok stres yapma oglum 3 bucuk dogdu son ayda aldı tüm kiloları
MeyraRana DogaCanan 1 gün fark var aramızda benimde bebeğim 2 kiloyu geçik doğum pozisyonunuda almış tospim ben 31 haftalığım bebeğim 2 haftamı ne önde gidiyor doğuma kadar denkleşir ☺️
DogaCanan Ozlemdiril haklısınız son haftalarda alım fazla oluyor . Sağlıcakla gelsin bebişlerimşz inşallahhh🙏🏻🙏🏻
Minigin_annesi0 Bence kilosu gayet iyi 30 haftalığım 1650 dedi gayet iyi kilosu dedi doktorum bir haftada da 200-300 Gr aldığını düşünürsek bence gayet normal 31. Haftada bizde o kilolarda oluruz sanırım. Bence hiç kafana takma boyu uzun olur işte ne güzel.
DogaCanan Minigin_annesi0 evet boyumuz uzun olacakmış🥰 kilo da normal geldi bana da aslında boya göre yorum yaptı hoca sanırım. Umarım alır ilerleyen haftalarda.. sağlıkla gelsinler de boy kilo sıkıntı değil tabi🙏🏻
0103qsf saadetblt erkk bebek mi acaba? Bende 30 haftallkrn gittim ama 10 gun onde gidiyor dedi canm 47 cm 1900 gram dedi de korktm bir an boyu normal değil gbi mi acaba dedm herkesn 35lerde bizim 47 uzun bebis olcak o zaman bizimklr:)
saadetblt DogaCanan çok şükür ama erken doğum tehlikesi var tansiyon çıktı gebelik zehirlenmesi riskim var maalesef 😞
DogaCanan saadetblt saadetblt çok geçmiş olsun Dikkat etmek gerek ilerki haftalar daha zor geçecek hepimiz için … Allah yardımcımız olsun. sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almak nasip olsun🙏🏻
saadetblt 0103qsf evet canım ilerden gidiyor biraz ama benim için iyi oldu cuma günü doğuma gidiyorum 32 haftalık daha tansiyonumdan dolayı duanızı eksik etmeyin🙏🏻
Tulayyy- saadetblt bende de tansıyon prıblemı mevcut😔 kacıncı haftanızda basladı kaca kafar yukselıyor ıdrarda proteın kacagınız mevcut mu 32 haftalıksınız sanrm bebegınızın kılosu ne durumda gelısım gerılıgımı basladı