Gozzy Kızlar çok mutluyum hiç beklemiyordum bu kadar erken söyleyeceğini. Kızım olacak inşallah sağlıkla gelsin 🥲🌸🥰 sizler ne zaman öğrendiniz bebişlerin cinsyetini? 🥰
Marblingg Gozzy hayirli olsun canm ben 13 deyim sordum doktora simdi gozukmez bir dahakine dedi 🤧 meraktan cildiricam kizim olsun cok isterim ama erkek olucak gibi🙈
SevcanBal Gozzy moral bozmak değil niyetim bende o haftalarda öğrenince kız dedi doktor iki hafta sonra iki doktor kız diyen de dahil erkek dedi 😔
Gozzy Marblingg inşallah gönlüne göre olsun canım 🥰 benim gittiğim doktor perinatolog olduğu için sanıyorum cihazı daha net gösteriyor. Umarım en yakın zamanda sen de gönlüne göre haberler alırsın🥰
Ozo_26 SevcanBal hayırlısıyla bana da öyle denir İnşallah 3 kızım var bugün 12+5 lik bebeğime de kız dedii
Aysekse Bende 12 haftalık öğrendim yani kıza benziyor dedi. Daha gidemedim. Muhtemelen doğrudur. Kesin olmasa söylemez ☺️
ebru_ctn28 Aysekse canım 13 haftada cinsel organ oluşmaya başlıyor bu haftalarda yanılma çok yüksek bana 13 haftalıkken bacak arasında çıkıntı var erkek dedi 15 haftalıkken kız çıktı
Gozzy Aysekse evet çok kesin konuştu bir de perinatolog olduğu için ultrason cihazı daha gelişmiş. Bakalım neler olacak 😄
Semaan Gozzy benim bi arkadaşımada olmuştu erken haftalarda kız diyolar sonra erkek çıkıyor hevesini kırmak istemem canım 16. Haftaya kadr bekle bence yanılma olabiliyor
123456856 ebru_ctn28 bana 13 de 13+4 de felan dedi kız ama çıkıntı gördüm anlamadım kesin kız dedi ben YANILMAM dedi asla kız dedi anlamadım çıkıntı da vardı gördük hafif
Gozzy 123456856 Aysekse ebru_ctn28 evet bana da erken geldi ama doktor aşırı emin konuştu hatta eşim 4 kere falan sordu 😂 perinatoloğa gidiyorum bu arada ultrason cihazı daha gelişmiş ben kadar emin olduğuna göre herhalde vardır bir bildiği dedik 😄 kısmet artık, ben zaten 20. Haftalara kadar alışveriş yapmayı düşünmüyorum o yüzden şu an sadece bi mutluluk var üzerimde 🥰
123456856 Gozzy https://resimyukle.io/r/Q0pktnrTW3 content_copy benim bebişim bak nedir bilmyrm ama iki kere kız dedi çıkıntı vardı hafıf kızda da olur dedi ben YANILMAM dedi geçen gitim 13 +3 de dedi kız gene dıyorum 16 haftayı bekle ben YANILMAM dedi ama değişik blmym uyuz bir doktor
anneyimmm42 Gozzy yaa maşallah bizde yarın 12+ 3 oluyoruz bakalım yarın kontrolümüz var öğrenecek miyiz