Guler1234512345 Kızlar 13. Haftayız iştahım hiç yok çok az beslenebiliyorum çok üzülüyorum bebeğimi besleyemiyorum diye ona bişey olur diye korkuyorum😦
Mnk16 Canım dokuz ay kusanları yedeğini midesinde tutamayanları düşün , çok da sağlıklı bebişler doğuruyorlar