Defne2018 anladım canım etsiz yazdigini fark etmemisim ben genel konusdum zaten.Yani bisey demek bize duşmez cunku burası serbest bir platforma başlık açanda olue forumda aratanda aratmayanda.Yani herkesin ozgur kendi bilecegi is kimseye karisamayizz.Basligi goruyoruz begenmiyorsak girmeyelim bu sahsi fikrimm.Yani kimseninde dogru yanlis yapdigini diyemeyiz.Yani burda baslik post acmak gayet normal birsey cunku bu programin olayi bu yani boyle calisiyor bence kimseyi kinamayalim canim kimse bence burda keyfinden baslik acmaz herküs merak etsigi birseyi sorup fikir almak istyor biraz daha anlamaya calisirsak bence burda birsey yok soeun edilecek.Sende bosver takilma hic sanki acmayacaklarmi bu postundan sonra o yuzden herkesin kendi bilecegi is hic kafaya takmays degmez.Gerekli gereksiz herkes bir takim seyleri merak etdiginden soruyo bosverelim bence.Bunu sorgulamak bence bize dusmez tapulu platformamiz degil bitanem.Yanlis anlama sadece kendi fikrim bu yonde canim