Merhaba bende aynı şekilde 16+5 deyim dün öğrendim covid olduğumu . Hayırlısıyla atlatırız inşallah bebeklerimize bişey olmadan. Zor bir süreç moralimizi bozmayalım stres yapmayalım. İnşallah geçip gidecek. Bol bol su ve C vitamini ballı ıhlamur için ❤️🙏🏻