happybaby123 Evet bende hamileyken kullanmaya başlamıştım çünkü daha hamileyken hem sıvı geliyordu hem kanıyordu acıyordu krem sürüp gümüş kapak kullanıyordum. Harika bir şey 👌🏻 Doğum yaptım emziriyorum bazen takmıyorum acımaya başlıyor takıyorum ertesi güne geçiyor mucizevi tavsiye ederim 🤗