nese-kasap Benim 3. Gebelik 3ğndede yedim bişey olmaz zaten etli yemedim yemem de sade çiğ köfte candır geçenlerde hemde acılı şalgamla yedim normalde yiyemem ikisini aynı anda ama hamileyken hepsi yapılıyormuş
FeriDee selinbirincisezen yasak değil ki etli olanı yasak sadece 😄 bn yedim hep yedikten sonra rahatsız ediyo sadece acı da biraz mideyi yakıyo da olsun ☺
Nesraa_ selinbirincisezen yasak olduğunu kim söyledi sana 🙄 ben 27+4 haftalık hamileyim ve haftada 1 kere kesinlikle yerim 🙄