Cyangusagi4848 Merhabalar yeni den annneliğin heyecanı var :) daha yeni ama ay i zamanda hipotroit rahatsizliğim var benim gibi hipotoit rahatsizliği olan var mi ?
Gamzeates Cyangusagi4848 benim 17 yaşımdan beri var sürekli ilaç alıyorum ben de ikinciye hamileyim doktor kontrollerim sıklaştı sadece tiroid için 🌺 hayırlı olsun sizin de hamileliğiniz
Fasulyem2 Cyangusagi4848 ben ilaç kullanıyorum cnm ilk hamileliğimde de kullandım düzenli her sabah ilacınızı için🥰 hayırlı olsun benim de 2. gebeliğim 4 yaşında kızım var şimdi de 28. Haftadayım oğlum olacak insallah daha zor geçiyo benim bu hamilelik maalesef sizde durumlar nasıl ? :)
Cyangusagi4848 Gamzeates benimde o yaşlardan sonra başladi eutrox kullandim şimdi leventrion 175 di ama tahlilde 3.8 ounca 200 oldu hapin dozuu sadece hafta içi 7.30 hafta sonu 8-9 da içmiştim doktor farketmez dedi sadece düZenli alin dedi inşallah faydasi olur
Cyangusagi4848 Fasulyem2 maşallah benimde 5 yaşinda anasinifina gidem bir kızım var daha kesemiz görünmedi pazartesiye inşallah görürüz :) artık telefonun saatini kurup düzenli ayni saatte içmeye calişacagimm
Gamzeates Cyangusagi4848 benim de hep levetrion 100 Dü 125 mg çıkardı şimdi 125 den devam ediyorum çok geçmiş olsun sürekli mi var yoksa hamilelikte mi cıkmıstı çok teşekkür ederim 😇❤️❤️
Cyangusagi4848 Gamzeates sürekli ama genetik halalarimda hep var benim troit bezide normalden büyük öyle demişti doktor npalimm Allah dermansiz dert vermesin kimseye.. hapin dozu arttı takip edicez dedi doktor