_umyasl yani bi sebeb bulunmadı 2kez yasadım bebeğimi kaybettm malesef. 20.haftalarda kan akışında yavaşlama oluyor damarda direnç çıkıyor sonrasında tansiyon yüksekliği gelişim geriliği başlıyor. Bir daha hamile kalmak istediğimde farklı tedaviler uygulanıcak muhtemelen bakalım