1mucize47 Bebegım doğdu 25 haftalık suan küvezde nolur dua edın yavrumu sağ Salim kucağıma alıyım 😔😔😔😔
MerveeD 1mucize47 Allahım sağ salim kavuşmanızı nasip etsin Rabbim şifa versin bebegınıze inşallah 🙏 çok özür dileyerek soruyorum neden erken dogum oldu acaba bende cok korkuyorum
ayshe54 1mucize47 oyş sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Zorlu bir süreç bekliyor ama rabbim kucağınıza aldırsın inşaAllah 🤲🏻
1mucize47 MerveeD çok sağolun Allah razı olsun rahim ağzı kısalması vardı 7mm düşmüştü yoğun kanamam vardı ve bebegın suyu azalmıştı tedavi görüyordum 2 haftadır hastanedeydim bu gün suyum geldı
Arya-12 1mucize47 korkma Allah’ın izniyle bişey olmaz bende 27 haftalık doğum yaptım 50 gün küvezde kaldı sonra verdiler şuanda 1.5 yaşında yaşıtlarıyla hemen hemen aynı bolca dua et kazasız kucağına alırsın inşallah canım
_umyasl Arya-12 merhaba, baya olmuş ama kaç gramdı bebeğiniz? Bende doğum yaptım 24-25 haftalıkla uyumlu 690 gram bebeğim
aysefatma12 Kokrkma guclu kal benim beveğimde küvezde yeni dogum yaptım onlar cok güclüler alkah yardımcımız olsun
FeriDee 1mucize47 allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Aynı şeyleri yaşamışiz hemen hemen üstelik aynı haftadayız. bnmde rahimde kısalma var 21 mm 25. Haftadayim çok çok korkuyorum
1mucize47 FeriDee korkma Allah neyi nasip ederse o olur bak ben zar zor dayandım bu zamana kadar çocuk durmadı
sedamom00 1mucize47 Rabb’im ya şafi ile şifa versin sağ salim kavuşursunuz inşallah Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın 😔😔
Noyan_ege İnş tez zmnda iyileşir bebeğiniz benim oğlumda erken doğdu enfeksiyon kapmis hala da hastanedeyiz İnş düzelecekler