Eeedaaa 22 haftalık hamileyim bir gün iyiyim bir gün tansiyon düşüyo sizin de öyle mi bebeğe bi zararı varmıdır acaba
Nebyaa Eeedaaa benim her gün düşük. Hep düşük. Bende bu muayanemde doktora soracağım zararının olup olmadığını. Ama tansiyonun düşük olması yüksek olmasından iyi bunu biliyorum
Nihanus Eeedaaa bebeğe bilinen bir etkisi düşük tansiyonun yok sizi biraz sersemletir sadece Allah yükseğinden korusun
Eeedaaa Nebyaa ya bende aradım aynen yüksek tansiyondan kork dedi ama mahvedio düştüğünde baş ağrısı mide bulantısı oluo bende