Heybet_bilal42 Belirtilerle hiç bir alakası yok cinsiyetin 🥰 aynı belirtileri yaşayıp bir kızı bir oğlu olan annelerimiz de var, hiç bir belirtisi olmadan hamilelik sürecini bitirip kız bebek veya erkek bebek doğuran annelerimiz de :) gönül olmayandan yana tabii ki 🌸 kızı olan oğlan ister, oğlu olan ise kızı 👼 Rabbim gönlünüze göre versin ne diyelim 🤍