momyy__ Kızlar iki gün sonra 22 haftalık oluyoruz haraketlerini çok güzel hissediyorum bir ay fln oldu hastaneye gitmeyeli haraketlerini hissediyosam bir skntı yoktur demi 😊
momyy__ Zehra9616 Evet haraketlerini her gün hissediyorum çok şükür bende de bir problem yok pazartesi gitcem hastaneye kontrole