Hilal-95
Birkaç kere aynı şeyi yazdım. Yine yazacağım. Sizin özelinizde yazmadım. Doğrudan size yöneltmedim. Amacım kimseyi kırmak da değildi,olamaz da. Bu düşüncedeyseniz de zaten üstünüze almanın alemi yoktu. Sizin yerinizde olsam asla umrumda olmazdı. Çünkü kendimi biliyorum derdim. Ama yok ben sizin gibi düşünemiyorum diyorsanız da kusura bakmayın lütfen, sizi kırmak,üzmek istemedim. Böylelikle tatlıya bağlayalım konuyu. Daha fazla uzatmayalım. Ne dersiniz? 🙋🏼♀️