Ayse650 36 haftalık gebeyim Kızlar 4 gündür bebek bir tarafta toplanıp kasılıyor ve nefesim kesiliyor gibi olup belim ağrıyor doktora gittim ultrasyonda suyu filan iyi dedi ama bebeğin toplanıp kasılması aralıklarla aranızda bu durumu yaşayan var mı
Dilara95 Ayse650 canim 36 haftaya girince benimde oyle olmustu 36+5te dogum yaptim nstye baglan derim
Ayse650 Dilara95 iki gün önce nst çektirdim bebek bu şekil toplandığı an ebe iki tane mini sancın gözüküyor dedi
Ayse650 Zehra9616 iki gün önce nst çektirdim bebek bu şekil toplandığı an ebe iki tane mini sancın gözüküyor dedi bebek genelde sağmtarafta toplanıyor hafif bel ağrımda var
Zehra9616 Ayse650 baktirki sancin varsa bebegin zorlanmasin ben bugun gittim mesela sancim cikti cok hissetmiyodum ama serumla durdururuz olmazsa dedi en iyisi serum verirler ihmal etme
Nur22Elif Ayse650 sağlıklıysa kuvöze girmez ben 35te doğurdum, 2300gramdı. Çocuk doktoru muayene etti doğar doğmaz. Sıkıntı olmadığı için alınmadı.
Dilara95 Ayse650 yok canim 36+5te dogdu oglum 3200 kiloydu hicte girmedi korkma artik bebisler erkenden geliyo durmuyo 🙂