Esra_G Mlk_ idarar fazlaca olmuş orta boşluktan yayılmış gibi, kan vermeniz daha doğru olacaktır test bozuksa yanlış kullanıldıysa sizi yanıltmış olabilir.
Nurgl34 Mlk_ benim de böyle oldu çizgi yarım saat sonra çıktı ertesi günde erken gebelik testi yaptim onda da silikti doktora gittiğimde hamile olduğumu öğrendim daha çok küçük demek ki
Heaven61 Mlk_ Fazla damlatmışsın canım hata vermiş ama ikinci çizgi de oldukça belirgin ay hadi inşallah.Kan testini ver bir an önce güzel haberlerini bekliyorum
mminiginannesi10 İdrarı fazla damlatmıssın sanırım. Çizgi ilk 5 dk içinde cıktıysa var gibi gözüküyor
Mlk_ mminiginannesi10 Evet canım 5 dk içinde çıktı Yarın inşallah sağlık ocağına gidip kanda baktırıcam en kesini o olucak 🤗
Mlk_ femme Gözle bakınca belli oluyo diğer çizgide Fotoğrafta belli olsun diye rengini koyulaştırdım o yüzden öyle gözüküyor 🥰
Mlk_ Heaven61 İnşallahh canım 8 aydan beri deniyoruz inşallah vardır bu sefer yarın inşallah kan testi vericem 🥰 Sonuç çıkınca yazarın buraya dua edin lütfen 🤭😍
Gulcingezer Mlk_ var gbi canim Ama dedikleri gbi cok damlatmissin boya yayilmis elinde varsa sabah bi tane daha yap ama cikmis masallah