Bernako Gittigidiyorda 720 yaprak yeni doğan ıslak mendil 49.90 a düşmüş kısslar. Kargoda ücretsiz Bir sonraki alışverişinizi de de 50 TL’ye 20 TL indirim veriyor 😅
Melos12 Bernako ben 2 koli kaptım geçende 1 koli almıştım ama o 20 TL banada geldi ama nasıl kullanıcaz indirim yapmıyor sepete
prensannesi1649 Bernako ben de sleppy 12 adet 1080 yaprak aldım bu markayı da alsam farklı ya skinti olur mu peki
Bernako CanselUrgnc bende bio natural almıştım 12li 😅 eşim de diyor ki çocuk 💩 olarak doğacak heralde bu kadar ıslak mendilinin başka açıklaması olamaz hahwhshs
Melos12 Bernako He gelsin bakalım o zaman 🙃 zaten kendi hesabından 1 tane alabılılıyorsun sanırım 2. Kez almak ısteyince 72 TL ye yükseliyor
Bernako prensannesi1649 bundanda çoğu anne memnun bence sıkıntı olmaz. İki farklı marka stokladım her ihtimale karşı hem sleepy bio natural hemde bu
prensannesi1649 Bernako evet ondan memnun çok kişi var da bebişim için farklı markalar skinti olabilir mi diye dusunuyom sonuçta yeni doğan bebisim pişik olmasin
Melos12 Bernako ben diğer paketide eşimden sipariş verdim anca öyle oldu indirim ben şuan oğlumada kullanıyorum çok memnun kaldım kızım içinde stokluyorum
Bernako prensannesi1649 denemeden bilemiyor insan malesef o yüzden iki farklı marka almayı tercih ettim deneme yanılma yöntemini kullancaz 😪