Gzm23 bu haftalarda oluyor direnç artışı, sık takip ediliyorsun ve riskli ana kadar beklemeyi tercih ediyorlar. Bebek biraz minik kalabilir ama sağlıklı olması önemli tabii. Eğer sıkıntı büyürse acil doğuma alıyorlar. Sen tansiyon takibini yap ve bebek hareketlerini kontrol et yeter. Stres de yapma, o daha kötü. Çünkü haftan gayet iyi