Nur22Elif 20 gün önce düşük yaptım, parça kaldığı için kürtaj yaptılar. Hala regl olmadım. Siz ne kadar sonra regl oldunuz?
Fatooss1 26 ocakta kürtaj oldum 24 şubatta ilk regl umarım sizinde öyle olur ama sanıyorum eski adet düzenine dönüyor