sumelegi Kızlar 18 haftanın içindeyim hala bi hareket hissetmedim. İlk gebeliğim kilomda var. Ne zaman hissederim yaaa aşırı heyecanla bekliyorum😂 sizler ilk gebeliğinizde ne zaman hissettiniz?
Sinemmmmm58 sumelegi bende ilk gebeligimde 24 de zor hissettim canim 85 kg ile hamile kalmistim doktor kiloma baglamisti ama 2 hamileligim 19 da hissettim🙂
Aslylmz Bende 18 de kaydıgını hissediyordum 19+3 te net tekmeler hissetmeye baslamıstımm ama ilk gebelikte 20 lerde bile hissedilebiliyor telaşlanma ☺️
sumelegi Aslylmz ya birde acaba gaz mı hareket mi anlamıyorum😅 herhalde tekme atsa aa bu tekmeydi tmm derim diye düşünüyorm. Bende 89’la hamıle kaldım. İlk gebelık olunca doktor bana da 20 de hissedersn dedi
Aslylmz sumelegi yok yok tekme oldugu zaman anlıyorsun belki kaydıgını gazla karıstırırsın 😂 evet kilo etkileyebilir biraz ama endişe etme ilerleyen zamanlarda acıtıcak bilee 😂
Dfnemira Tam hangi gün hatırlamıyorum ama 18. Haftada hissettim minik minik şuan 20. Haftadayız daha belirgin şükür 🙏🏻🥰inşallah en kısa zamanda hissedersiniz sizde 😊