Febrarss bel ağrısı doğumun habercisidir ben 41+5 doğum yaptım eğer sıkıntınız yoksa bollbol yürüyüş yapın merdiven inin çıkın squat hareketleri yapın doğum anında da sancı esnasında büyük tuvaletini yapar gibi oturun kalkın ayaklarınızı açıp sağa sola hareket ettirin benim çok işime yaradı sağlıkla kucağınıza alın inşallah