Bebek kanala girip stres yaşayıp kakasını vs yapabildiği için doğum anında bir sürü sancı cekmisken sezeryana alınmak zor bir süreç bence . çatısı dar olan sezeryan olması gerekenlere genellikle bu yüzden önceden gün veriliyor. Bu yüzden yapılması daha iyi bence eğer çok sıkı ve darsa baştan kendinizi hazirlarsiniz. Eğer size çok sıkıntı veren bı durumsa başka bir doktora gidip muayene ettirmek istediğinizi söyleyebilirsiniz.