MelisssG Arkadaşlar adetten 2 hafta sonra kaset test yaptım çift çizgi çıktı kan verdim HCG 66 çıktı ama kese görünmedi acaba ben üstünemi gördüm yoksa böyle olabilirmi bilginiz var mı
s_sila MelisssG daha kese icin cok erken canim beta 1500 uzeri kese anca gorunuyor . Hayirli olsun buarada☺️
kimbuhemsire54 MelisssG 1 hafta sonra yeniden kan tahlili isteyin benim ilk kan testimde 83 cikti simdi 763
Mimii94 MelisssG ustune gorseniz bukadar dusuk hcg olmaz gibi bi bucuk aylk hamilelikte 🤔 sasirdim valla hayirlisi insallah sizin icin🌸
MelisssG s_sila evet erken olduğu biliyorum 1 hafta sonra gel dedi doktor. Teşekkür ederim bu kadar kısa süre gebeliğin belli olması normal mi yani demek istediğim adetten önce mi tutmuş
s_sila MelisssG muhtemelen yerlesme kanamasiymis. Normal adet kanamasi gibi mi gelmisti lekelenme gibi mi
s_sila MelisssG Allah Allah o zaman ustune gorme dediginiz gibi ya da adet bitimi hemen yumurtalama olmustur belki