yagmur50 Ahh kızlar ben çok kötüyüm 11+6 haftalık hamileydim 8 haftalıkken bebeğimin kalbi durmuş şimdi öğrendim kürtaj olacakmışım ah dünyam yıkıldı ilk gebeliğimde kimyasaldı😭😭😭
kahvesever__ yagmur50 rabbim dayanma gücü versin rabbim kucanı boş bırakmasın canım benim inşallah 🙏 yine evlat sahibi Olursun en kısa zamanda
nevamm1 yagmur50 içinin nasıl yandığını bilirim kalbin agriyor hiç gecmiyecek sanıyorsun ama gecicek.Allah’ım sana tez zamanda sağlıklı bir evlat nasip etsin inşallah 🙏 benim acımı dindiren bir melek var kollarımda Allah’ım tez zamanda sanada nasip etsin inşallah 🌹❤️
Pcoslubiranne yagmur50 benim de düsük tehlikem var 7 haftaligiz.Daha dün doktorum sağlıksızsa zaten düşsün dedi. Her şerde bir hayır vardır diye düşünüp Rabbime bıraktım artık her şeyi.
Deletedmom455465 Allah sabırlar versin üzülmeyin en kisa zamanda rabbim tekrar nasip eder. Sebebi belli miymiş.
yagmur50 kahvesever__ amin inşallah çok teşekkür ederim rabbim düşmanıma vermesin bu acıyı nasıl kötüyüm anlatamam
Nurgl34 yagmur50 çok üzüldüm aynısını 7 ay önce bende yaşadım 13+2 de kontrole gittim 8 haftalıkken bebeğimin kalbi durmuştu genetik bir rahatsızlıgi vardir dedi doktorum şuan ikinciye hamileyim 5 haftalık üzülmeyin hayırlısı buymuş demek ki Rabbim sabır versin inşallah