Aysenkaya selinbirincisezen 14. Haftadayım ve kasık bel bacak ağrısı çekiyorum inşallah sizde olmaz kızlar 🙏
BaLevLat34 selinbirincisezen Sisteme göre seninle aynıyız ama 2-3 gün önde usg ye göre tam 14 üz rahimde ağrılarım oluyor pijama felan giymek için bacagımı acamıyorum ya :)
Minigimmmmmm Aysenkaya aynısını bende yaşıyorum karnımın alt tarafında batma oluyo arada sizdede oluyormu bende 14+3 günlük hamileyim
Aysenkaya Minigimmmmmm batma bazen oluyor ama çok fazla ağrım oluyor dün doktoruma gittim enfeksiyon var mı diye baktı çok şükür yokmuş kas ağrıların var bebek gayet sağlıklı dedi magnezyum için suya karıştırılan bi ilaç verdi biraz rahatlattı. Ben gece ağrıdan uyuyamıyordum aklınızda bulunsun belki magnezyum eksikliğidir sizinki de
Minigimmmmmm Aysenkaya bende enfeksiyon var ilaç kullanıyorum ama mide bulantısı yüzünden çok kullanmıyorum ilacı ondan olabilir mi acaba
Aysenkaya Minigimmmmmm büyük ihtimal ondan olabilir eğer ilaç kullanamıyorsan bol bol su iç enfeksiyon erken doğum riskini çoğaltıyor Allah korusun.
BaLevLat34 selinbirincisezen Hadi ya 😂ben yine iyiymişim o zaman :) bende bi de ufaklık var 2,5 yasında mecbur yani İlk gebelikte cok rahattım ama bu cok farklı hayırlısıyla doguralım da
GLSTN2 14+5 bu hafta hissettim hamileliği tabi 12 hafta çektiğim bulanti baş ağrısı onları demiyorum bile.Karnim çıkmaya başladı o yüzden tamam hamileyim dedim ve evet ara ara çatı kemiği bel ağrısı başladı bende.
16Gizem16 13+1 den selam kalça ağrısı ve bacak ağrısı dışında pek bı sorun yok şimdilik yarın kontrol var bakalım cinsiyet gostericekmi kendini🙂