Minikbey03- aynen öyle canım ondan çok korkuyordum ama spinal iğnesi yapıldıktan sonra bacağım uyuştu taktılar cikarirken uyuşukluk geçtiği için hafif hisettim ve ilk idrar açıkçası zorladı beni yanma oldu sadece bu kadar korkulacak kadar zor değilmiş bu benim ikinci sezeryanım ilki genel anesteziydi ve sonta takilmamisti bı spinal daha basitti