PrensesFiona birebir aynı şeyleri yaşamışız bebeğim 3660 kiloda doğdu önce 3540a düştü bir hafta içinde 3300 e düştü hatta biraz sarılığı vardı ardından 15 günlükken 3800 tarttılar sarılığıda bitmişti, bu arada mama takviyesi kullanıyodum bende, bizimkide kusuyor ama hala gecede 2 kez veriyorum doktor bırak demedi ve sizin gibi emziriyorum yatırınca ağlıyor, ayrıca sütümü sağıyorum onuda veriyorum, doymuyor mu nedendir anlamadım gaz sancısı vardır diye doktora götürdüm yok gayet iyi dediler sanırım memede uyumak ve kucak istiyorlar çünkü bırakınca ağlıyor her türlü