Anne_N ikizlerin_annesi__ Ben dün gittim. Hissettiğim bazı sıkıntı ve ağrılar vardı ondan bahsettim. Kullandığım ilaç ve vitaminleri değerlendirdik. Erken doğum ihtimaline ve suyuna baktı. Dopler yaptı. Nst ye bağlandım. 14 gün sonra tekrar gel dedi
Villanelle Bu haftaya kadar detaylı ultrason, şeker yüklemesi vs yaptırdığınızı varsayarak bebeğin gelişimini, erken doğum riski olup olmadığını, dopplerde bir sorun olup olmadığını, suyunun fazla veya az olup olmadığını sorabilirsiniz
Sumiire Villanelle ya detaylıda baktılar sanırım ama şimdi doktorum yapmadı sorayımmı ki yoksa detaylıda bişey cıkmsdı diyemi bakmamıştım acaba
Villanelle Sumiire hayır bakması lazım çünkü bu haftadan sonra plesentada kan akımı kesintiye uğrayabiliyor veya kireçlenme yaşlanma vs olabiliyor. Bebeği etkiler bunlar