Kızlar doktor detaylı ultrason da 21+3 de direnç artışı ve çentik saptandı dedi istersen 6 aydan itibaren coraspirin kullanabilirsin dedi 29 haftalık iken başka bir doktora tekrar gittim direnç artışı ve çentik devam ediyordu ama doktor ilaç kullanmana gerek yok dedi tansiyon takibi yap dedi tansiyonum genelde 12/8 31.haftada aynı hastane farklı doktora gittim yine çentik ve direnç artışı vardı o da aynısını dedi normal kadın doğuma devam et dedi hatta sizce endişe etmeli miyim bu durumu yaşayanlar lütfen yardımcı olsun Yaa? 😔😔😔