mymomaysegul Arkadaşlar dün doktorum ikili tarama sonucu RUBELLA ıgm değerinin olması gerektiği gibi olmadığını gördü. Hamilelikte kızamık geçirmedim. Küçükken de geçirmemişim. Kan verdim 15 gün sonra çıkacak böyle bir durum yaşayan var mı???