Tugcevemercimek
•Canım ilk kalkış hiçte zor değil dikişlerin olduğu için normal dikişsiz konforun olmuyor sadece çok çok minik bir sızı oluyor. Beni ilk hemşire kaldırdı sonra bıraktı kendim yürüdüm. Tuvaletime kendim gittim.
• Sütün tabiikide hemen gelmeyebilir çok normal bir durum ve şakır şakır süt gelmesini bekleme ilk süt kolostrum gelir sarımsı koyu kıvamlı bir kaç damla emin ol inanılmaz besleyici bir süt. İlk zamanlar bebeğin midesi minnacık olduğu için yetecektir sen bebeği sürekli emzir emzirdikçede sütün gelecek gelmedi diye asla stres yapma o süt geliyor😅 benim 5. Gün geldi. Bebek doymadıkca çocuk doktoru zaten mama öneriyor sütün çoğalana kadar hem meme hem mama besliyorsun 🤍🤍
Humana çayı , hurma , incir kurusu , günde 4 lt su ve ve en önemlisi uyku fırsat buldukça uyu sütü en çok artıran şeyler cocuk doktorum söyledi işe yaradı.
• Tavsiye : Sezaryen den önceki gün mutlaka bağırsaklarını çalıştıracak şeylerle beslen bol sıvı al sonraki güne yatırım 😅 çünkü senden gaz cıkarmanı beklicekler birde büyük tuvaletini yaptın mı oh mis. Kayısı hoşafı yap hastaneye götür. Ameliyattan sonra sıvı alabilirsin dediklerinde suyunu iç katı beslenebilirsin dediklerinde posasını ye. Ben gazımı ve büyük tuvaletime böylece kolay çıktım.
• hiç stres yapma herşey çok kolay birde meleğin olunca yanında dünyalar senin oluyor.
Sağlıkla kavuş yavruna İnşallah 🤍🤍