Melisanazlm Merhaba arkadaşlar 29 haftalık gebeyim ve covit oldum gebelik döneminde olanlar var mi nasıl bi yol izlediniz cok ağır değilim halsizlik var sadece bide bogaz agrisi korkuyorum 😩
Meri3220 Melisanazlm bende 23 haftalıkken geçirdim korkma Allahın izniyle bişey olmaz ateşin çok yükselirse ılık duş al düşmezse parol kullan. Bol bol su ve meyve tüket c vitamini al çokça yediklerinden tarhana tavuk yada et sulu çorba tüket 3 4 güne normale dönersin inşallah canım benim
Hsrt_nr08 Hiç korkma aklına kötü şeyler getirme bende 35 haftalıkken covid oldum atlattım bol bol su ve kemik suyu iç yiyebilirsen turşu ye bol bol alahım izniyle bişi olmaz korkma 😊