Arkadaşlar merhaba 35+2 haftalık hamileyim bir kaç aydır kan değerlerim düşük kan ilacı da kullanıyorum hatta bundan 2 -3 gün önce damardan kan serumu verdiler ama yine aynı herhangibir düzelme yok yani ne yapmam lazım doğumda bu bana sorun olur mu ? Veya yükseltmek için ne yapabilirim