rsiyahkar13 %90 erkek dendi ama %100 demiyorum dedi doktorum. 13 haftalığım şuan sizce yanılma olabilirmi sonradan? 😊
umayben rsiyahkar13 ayy ben de aynı durumdayım hem de benimkinin baya baya pipisi vardı ama doktor dedi ki bazen kızlarda vajina dudağı büyük olup pipi gibi gözüküyor diyip %90 erkek ihtimali verdi
Sefamervee rsiyahkar13 Olabilir çünkü bana 16 haftalıkken kesin erkek dedi özel de ki doktor 20 haftalıkken erkek gibi denildi yine 20 haftalıkken kız bu bebek denildi
zeynonunannesiiii rsiyahkar13. 13. Haftada erkek tahmininde bulundu 18. Haftada kız dedi 20.haftada kesin kız dendi 13 çok erken
Ezgialp rsiyahkar13 12 haftalıkken erkek dendi, 13 haftalıkken başka bir doktor yine erkek dedi. 16. haftada kız dediler ve şu an 14 aylık çiçek gibi bir kızım var🥰
Leylaaa54 Sefamervee size pipi falan gösterdiler mi,ben de devlete gittim 17 haftalık erkek dedi sadece zaten bi dakka durdum durmadım emin olamadım ben de,bi oğlum var bunda da içimde hep kız hissi var niyeyse,bana da sonra kız derler inşallah😌
Mocuzemiz Sefamervee sende kac haftada gosterdi bende 16 hafta ikisinde kiz dedi amma biri net kizdi o birinde kiz dedi amma tamda ozun gostermedi siz kac haftada bildiniz cinsiyyeti
rsiyahkar13 Çok zor gösterdi zaten baya uğraştırdı hayırlısı bakalım ama erkek de bile yanılma olması şaşırttı doğrusu 🤗
Sefamervee rsiyahkar13 En iyisi ayrıntılı ultrasonu beklemek en net o zaman belli oluyo ben ilk diye merak ettim özele gittim erkek kesin dedi ben hatta kız olma ihtimali yokmu felan dedim hayır yok pipisini gördüm bak dedi mavi kıyafetler almaya başlayın demişti ben dedim o zaman kesin erkektir o kadar net konuşunca ayrıntilida bebek kız denildi sonra tekrar gittim yine kız denildi 30 haftalıkken sordum yine kız denildi
rsiyahkar13 Sefamervee hımmm… Ayrıntılı ultrason ne zaman yapıyor peki ben hiç yaptırmadım da? Bide onun için ayrı randevü mü almak gerekiyor?
Siracinannesi Sefamervee ay kız banada özel de erkek dedi ayrıntılı var 12 gün sonra inşallah banada kız der 😂😂😂 bunu okuyunca belki benimde bı kızım olur dedim 😅😅
Sefamervee Leylaaa54 gösterdi bak dedi ama ben ilk olduğu için tabi anlamadım Devlet 30 haftalıkken gösterdi o zaman büyük oldugu icin çok net belliydi
Mocuzemiz Leylaaa54 banada 16 hafta kiz dedi net soylemedi ilk erkek demiwdidi 12 haftada🤗16 hafta kiz dedi deyiwe bilermi
rsiyahkar13 zeynonunannesiiii bencede çok erken de hayırlı ya bir tane oğlum var bu hamileliğim de oğluma göre çok farklı geliyor içimde de kız hissi var bakalım en son nolcak 🤗
Sefamervee rsiyahkar13 20 hafta ile 21 hafta arası yapiliyor bazı hastanelere randevu alman gerekiyo bazıları kendisi ayrıntılı ultrason gününü kendisi veriyor
mucizegebelik6 rsiyahkar13 11. Haftanın sonunda iki ayrı doktor birisi %100 birisi %70 erkek dedi ve erkek değişmedi 😀